Zde najdete Vaše nejčastější dotazy a vše potřebné co by Vás mohlo zajímat o našem servisu

Jezdíte opravovat i do bytu?

Vzhledem ke složitosti současné techniky, kdy je pro přesné určení závady na vašem přístroji nutné zázemí vybavené nejmodernější diagnostickou technologií a zároveň z velikého časového vytížení našich techniků není bohužel možné nabídnout možnost opravy u vás doma.

Kolik stojí zjištění závady?

Diagnostiku závady vašeho zařízení provádíme zdarma. Následně telefonicky informujeme o možnostech opravy.

Co když se po vaší diagnostice rozhodnu, že zařízení nechci nechat opravit?

V takovém případě za práci nic neplatíte a zařízení si můžete vyzvednout neopravené, případně nechat zaslat pouze za cenu dopravy.

Jaká je adresa vaší provozovny?

Servismax, Karlovo náměstí 29, 120 00 Praha 2, Česká Republika

Jakou máte otevírací dobu?

Pondělí 9:00 - 18:00
Úterý - Čtvrtek 9:30 - 18:00
Pátek 9:30 - 16:00
Sobota – Neděle Po předchozí domluvě

Je možné si vyzvednout nebo k vám dopravit přístroj mimo otevírací dobu?

Pokud se například vaše pracovní doba překrývá s naší otevírací dobou, neváhejte nás kontaktovat. Bude-li to možné, přizpůsobíme se Vám.

Co všechno mám s sebou vzít?

V drtivé většině případů postačí, když na opravu přinesete pouze samotný přístroj. Příslušenství (např. napájecí adaptér) předkládejte pouze na vyzvání technika.

Kolik bude oprava stát?

V dnešní době pokročilých technologií je velmi těžké určit cenu opravy bez předchozí diagnostiky naším technikem.

Jak dlouho oprava potrvá?

Na tuto otázku bohužel nedokážeme správně odpovědět. Pouhé výměny mechanických částí přístrojů zvládáme do druhého až třetího dne. Se vzrůstající náročností se doba opravy prodlužuje. Obvykle však oprava trvá cca 10-14 dní, v závislosti na aktuálním vytížení servisního oddělení.

Vyplatí se nechat přístroj opravit?

Můžeme tvrdit, že pokud cena opravy nepřesahuje cenu bazarového přístroje, oprava se vyplatí.

Opravujete také na počkání?

Pokud to charakter opravy umožňuje, je možné opravu realizovat expresně za příplatek 350,- Kč.

Poskytujete na opravu záruku?

Ano, poskytujeme záruku v délce 24 měsíců na díly a 3 měsíců na odvedenou práci.

Můžu zaslat svůj přístroj poštou?

Samozřejmě. Více informací naleznete v sekci "Příjem zakázek".

Můžu u vás svůj přístroj také prodat?

Ano. Více informací naleznete v sekci "Výkup".

Vykupujete i poškozené a neopravitelné přístroje?

Ano. Vždy je nějaká šance, že určité součásti nefunkčního přístroje nemusí být poškozeny a mohou být eventuelně použity jako náhradní díly. Buďme upřímní a přiznejme si, že uřčitě je lepší dostat za nefunkční přístroj nějaké peníze než ho vyhodit do popelnice.

Mohu u vás platit kartou?

Prozatím je možná pouze platba v hotovosti.

Info linka servis, oprava Sony Playstation 3, Playstation 4 , PS Vita a další Sony produkty?

 Infolinka pro podporu Sony PlayStation produktů je pro Českou republiku dostupná na pražském telefonním čísle +420 225341407 a emailové adrese podpora@playstation.cz každý den v  době od 11:00 do 20:00.

Infolinka slouží nejen na technickou podporu všech PlayStation produktů, /PS2, PSP, PS Vita PS3, PS4 PSN/, ale zároveň pro informace ohledně nových produktů, datum uvedení her, servisní podporu a další otázky ohledně PlayStation.

„Majitelé konzolí PlayStation, kteří upřednostňují telefonický kontakt před emailem, jsou cílovou skupinou, pro kterou jsme tuto infolinku zřídili. Sloužit bude však i novým nebo potenciálním zákazníkům, kteří se o PlayStation zajímají, a mají otázky související s produkty PlayStation. Provozní dobu jsme přizpůsobili záměrně tomu, aby jsme vyšli vstříc lidem, kteří si hrají po práci, během víkendů a státních svátků," řekl Andrej Dula, PR & Marketing manažer PlayStation pro Českou republiku a Slovensko.                      zdroj. http://cz.playstation.com/